Europack Media SRL este o companie inovatoare, profesionistă și responsabilă care activează în domeniul siguranței sanitare, oferind clienților sai din piața internă și internațională șervetele umede moderne, eficiente și de calitate.

Viziune

EUROPACK MEDIA S.R.L. își propune, pe termen mediu și lung, să devină leader pe piața națională și internațională în ceea ce privește producția de șervețele umede, atât prin adaptarea produselor la noile cerințe ale pieței, cât și prin valorificarea superioară a potențialului fabricii.

Misiune

Misiunea EUROPACK MEDIA S.R.L. este de a oferi clienților produse de o calitate superioară, de a le îndeplini așteptările și de a crește gradul de satisfacție a acestora, prin valorificarea inteligentă a forței de muncă și a capitalului, prin utilizarea echipamentelor și utilajelor performante din punct de vedere tehnologic, precum și prin conectarea permanenta la inovatie.

Strategie

EUROPACK MEDIA S.R.L. a adoptat o strategie alcătuita din următoarele linii principale:
– ofertarea consumatorilor cu o gama larga si completa de produse adaptate la noile trenduri;
– oferirea unor produse de cea mai înaltă calitate la preturi competitive;
– acting profesionist in piața cu atenție si suport, atât pentru consumatori, cat si pentru colaboratori;

Conducerea societății acorda o atenție deosebita resursei umane, realizând un proces de recrutare riguros, urmat de o continua pregătire si perfecționare. Calificarea la locul de munca este de asemenea o activitate importanta, compania investind în personal prin programe de specializare și promovare, obținând astfel o echipă dedicată și performantă cu calități profesionale, etice și deontologice.

Reprezentanții Europack Media participă de mai multe ori pe an la târgurile și expozițiile internaționale, din Europa dar și de pe alte continente, atât pentru a-si promova produsele proprii si pentru a încheia noi contracte noi, cat si pentru a fi in contact cu noutățile din domeniu si cu marii furnizori de materii prime si echipamente de producție.

2008

– anul infiintarii societatii Europack Media
– se incepe productia de servetele umede individuale;
– se semnează acordul GMP – Bune Practici de Fabricație.

2011

– se achiziționează primul utilaj pentru fabricarea șervețelelor umede pentru bebeluși.

2012

– se achiziționează primul utilaj pentru fabricarea șervețelelor umede de buzunar
– se începe producerea tuturor tipurilor de șervețele umede
– se lansează brandurile proprii Baby Fin, Spring Line
– se semnează primele contracte de marca proprie cu Hypermarche Cora si Mega Image
– se implementează Sistemul de management al calității – ISO 9001
– la sfârșitul anului societatea avea un efectiv de 20 salariați.

2013

– se lansează brandul Doctor Wipe’s si se produc primele pachete de șervetele umede pentru bebeluși, Doctor Wipe’s cu extract de Aloe Vera 72 buc si Doctor Wipe’s cu Ulei de Argan.

2015

– se implementează Sistemul de management al calității – ISO 22716;
– se obține avizul de biocide de la Ministerul Sănătății pentru produsul Doctor Wipes Antibacterian de uz uman;

2016

– se achizitioneaza al doilea utilaj pentru servetele umede pentru ingrijirea bebelusilor cu tehnologia no-touch si cu robot automat de pus capace, crescand astfel de trei ori capacitatea de productie a acestor tipuri de servetele;
– se modernizează depozitul cu rafturi si lize noi, stivuitoare electrice, motostivuitoare etc.;
– efectivul de salariati la sfarsitul anului este de 45 salariati;

2017

– achiziția celui de-al doilea utilaj pentru producerea pachetele de șervetele umede de buzunar crescând astfel capacitatea de producție pentru aceste șervetele;

2018

– se lansează pachetul de șervetele umede Doctor Wipe’s Natural 72buc din vascoza, acesta fiind un produs natural realizat din fibre naturale, mai precis celofibre;
– datorita cererii crescute de șervetele atât pe piața interna cat si pe cea externa s-a decis achiziția celui de-al treilea utilaj pentru producerea șervețelelor umede pentru îngrijirea de bebelușilor, echipament modern si foarte performant cu robot de capace automat;
– la sfârșitul anului societatea avea angajat un număr de 80 salariați;

2019

– urmare a dezvoltarii portofoliului de produse bazate pe cererea clientilor, a fost obtinut avizul de biocide de la Ministerul Sanatatii pentru produsul Doctor Wipe’s Antibacterian pentru suprafete cu un continut ridicat de alcool;
– continua participarea la marile târgurile de profil din Europa.

2020

– in concordanta cu viziunea firmei, se achiziționează o hala noua si moderna de 8.000 mp situata pe un teren cu suprafața de 30.000 mp localizat strategic in suburbia Constantei pe drumul național Constanta – Murfatlar, lângă inelul autostrăzii A2; in noua locație se vor instala fluxuri noi de producție, respectiv se va realiza un centru logistic;
– se investește constant in produse si rețete noi
– la sfârșitul anului sunt 200 salariați angajați in societate.

2021

– se lansează doua produse inovatoare, in tendința cu creșterea preocupărilor pentru sustenabilitate, Șervetele umede flushable si Hârtia igienica umeda.